Dobry monitor 17"

Autor: Lukasz Bajoński (lukasz_at_gt.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 20:04:28 MET DST

Witam serdecznie,

Wiem że problem wyboru monitora wraca bardzo często, jednak
dotychczasowe wypowiedzi nie do końca odpowiadają na moje wątpliwości.

Szukam bardzo dobrego monitora, który posłużyłby kilka lat. Komputera
uzywam głównie do surfowania po internecie i oglądania filmów, w
związku z tym zwróciłem uwagę na monitory posiadające mozliwość
działania w dwóch lub więcej trybach jasności:
1. Iiyama HM704UTc - 1445 zł
2. Samsung SM 765 MB (Magic Bright) - 842 zł
3. Samsung SM 757 DFX - 981 zł
4. Mitsubishi Diamond Pro 740SB - 1384 zł

Mam więc pytanie do posiadaczy takich monitorów o ocenę jakości obrazu
jak też i realną przydatność funcji rozjaśniania obrazu wm przypadku
oglądania filmów.

Pozdrawiam,
lbajon