Re: Dobry monitor 17"

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 00:08:01 MET DST

Użytkownik "== Paweł ==" <pawel_ogniewski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ahf51m$ihr$1_at_news.tpi.pl...
> W mojej ocenie (głównie na bazie osobistych doświadczeń i znajomości
> parametrów technicznych jekiejś liczby monitorów) bardzo polecam monitory
> SONY. Zresztą wiele aktualnie produkowanych monitorów (tzw. "płaskich")
jest
> na bazie Trinitrona, który jest
> produkowany jedynie w firmie SONY (ma ona patent). Jedyne różnice - to
> elektronika.
> SONY potrafi dosyć dobrze "dorobić" elektronikę do własnej produkcji
> kineskopu,

zdecydowana wiekszosc testow 17/19'' szacuje modele sony w drugie polowie.
Stosunek cena/jakosc kiepska. Jak juz sie podniecac starymi kineskopami FD
Trinitron to przynajmniej w wykonaniu Miro serii Radius.

--
lobo_at_space.pl
gg 1287117