Re: Program do zmniejszania temp. CPU

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 19:59:37 MET DST

"Artur Gawryszczak" <gawrysz_at_camk.edu.pl.__!__> wrote...

[Rain czy Waterfall]
> To poszukaj dla odmiany zaprzeczenia - jest duża szansa że też
znajdziesz
> ;-)

:)) Trudno mi się teraz z Tobą nie zgodzić, od kilku dni systematycznie
zerkam na monitor płyty, na temperaturę procesora (od kilku dni mam Cel
800_at_1066), od rana nie używam programu Rain (w sumie od około 10 godzin)
i o ile wczoraj i przed wczoraj przy podobnej pracy na komputerze temp.
cpu wahała się w okolicach 30°C, dziś prawie cały czas jest 33÷34°C.
Zauważyłem też, że po mocnym obciążeniu procesora z programem Rain
procesor szybciej się "chłodził".
Chyba mojemu "celeronkowi" zafunduje znowu trochę deszczyku ;)

Luc