Re: KT7A + GAINWARD GF3 Ti200 = PROBLEM.

Autor: Phantasmagorion (phantasmagorion_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 20:00:13 MET DST

Na tej płycie (i o dziwo tym samym zasilaczu, co za przypadek)
2 razy spalił mi się Geforce 2 Ti, wine ponosiła płyta, a dokładniej
jej system zasilania, podobno (z serwisu się dowiedziałem) że
zostało podane za duże napięcie na jeden z kondensatorów na karcie.
I jeszcze raz mi sie spalił procek też na tej płycie (to taka ciekawostka).

--
.... człowiek jest niewolnikiem swojego umysłu ....