jak zmniejszyć prędkość prędkość wiatraczka na procku ?

Autor: Jack (okruszek_at_w.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 19:04:42 MET DST

jak zmniejszyć prędkość wiatraczka na procku ?
coś tam wiem, programem SpeedFan, ale niestety nie moge
sobie z nim poradzić (mam ver 4.02) bo ja bym chciał
aby on uruchamiał się już z okreslonymi nastawami
a on zawsze startuje ze speed01=100%, a ponad to
nie mogę nim zmniejszyć prędkości na wyjściu nr 2
(tam mam wiatraczek na grafike)

przyszedł mi wiec do głowy inny plan - i nikt mnie od niego
nie odwiedzie - chcę zmniejszyć prędkość rezystorem
tylko pytanie :
między który kabel mam wstawić ów rezystor ?
(bo qrcze ... jest ich tam trzy)