Re: Problem z dyskiem Seagate 13GB !!!

Autor: const (koder_at_toya.net.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 02:25:44 MET DST

> Mam następujący problem z dyskiem (tak myślę). Otóż podczas normalnej
pracy
> w Windows potrafi nagle się wyłączyć i zawiesić system. Po zresetowaniu
> próbuje wchodzić na obroty i czytać coś z MBR, ale bezskutecznie. Robi to
> kilka razy. Muszę wyłączyć zasilanie i później już normalnie zastartuje.

fuj.. mialem tak samo.. zero badow tylko czasem poprostu nie chce ruszyc
z w/w objawem skrobania w miejscu

> Wymieniłem taśmę UDMA66 ale nic to nie pomogło. Co najgorsze dzieje się to
> sporadycznie (raz w tygodniu około) ale jest denerwujące i nie chcę myślęć

hm.. tez tasme zmienilem i tez bylo nie do przewidzenia czy sie odpali czy
nie

> że utracę dane jak w ogóle nie ruszy. Mam na niego jeszcze gwarancję, ale
> trudno mi będzie udowodnić przy sprzedawcy że z nim coś nie tak. Czy ktoś
> zetknął sie z podobnym problemem a jeśli nie co z tym zrobić. Czy go
> reklamować jako uszkodzony ???

jedziesz i mowisz ze nie dziala.. musza ci przyjac i sprawdzic ja mam
wlasnie
swoj ibm w serwisie (dokladnie te same objawy) koles powiedzial
ze pare dni go potestuje (zeby wiedzial co napisac w formularzu) a potem sle
do
warsaw

nie zastanawiaj sie bo wkoncu nie wstanie ci wogole a wtedy papa pliki...