Problem z dyskiem Seagate 13GB !!!

Autor: Wrangler (albireo_at_interia.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 10:06:40 MET DST

Witam.

Mam następujący problem z dyskiem (tak myślę). Otóż podczas normalnej pracy
w Windows potrafi nagle się wyłączyć i zawiesić system. Po zresetowaniu
próbuje wchodzić na obroty i czytać coś z MBR, ale bezskutecznie. Robi to
kilka razy. Muszę wyłączyć zasilanie i później już normalnie zastartuje.
Wymieniłem taśmę UDMA66 ale nic to nie pomogło. Co najgorsze dzieje się to
sporadycznie (raz w tygodniu około) ale jest denerwujące i nie chcę myślęć
że utracę dane jak w ogóle nie ruszy. Mam na niego jeszcze gwarancję, ale
trudno mi będzie udowodnić przy sprzedawcy że z nim coś nie tak. Czy ktoś
zetknął sie z podobnym problemem a jeśli nie co z tym zrobić. Czy go
reklamować jako uszkodzony ???
Pomóżcie bo problem jest nader denerwujący !!!

Pozdrawiam
Wrangler