Re: wybuchl mi zasilacz !!

Autor: Krzys_iek (krzys-iek_at____+___wp.pl)
Data: Sun 21 Jul 2002 - 00:16:36 MET DST

> czy zmiana napiecia z 220 na 230 (juz jest ??) ??

TVNu sie naogladales ?

> czy moze to ze nie mam zaekranowanego kompa ??

nie... od tego ze to L&C, od marnej jakosci podzespolow i moze od tego ze
wyschly , moze bylo przepiecie ? ale 230 na pewno nie.

> w zwiazku z tym mam pytanie - czy i gdzie jest szansa
> kupic jakis dobry zasilacz (koniecznie z wylacznikiem
> sieciowym - ATX jak wiadomo jest ciagle "pod napieciem"
> a ja potrzebuje czasem odlaczyc go od sieci)
> no i moze jeszcze jakies propozycje firm ??
> sklepy w okolicach Katowic mialy oprocz nonameow
> jedynie te wspomniane Codegeny, czy moze
> np. w Krakowie jest wiekszy wybor ???

chym zamow z niemiec enermax 350W z przesylka to 300zl :)

albo kup w polsce obudowe chieftec z 350W zasilaczem za 430zl.

takie zasilacze tez nie sa wieczne ale na pewno nie tak szajsowate.