wybuchl mi zasilacz !!

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 23:58:43 MET DST

standardowy szajs L&C 1999 - wybuchly
kondenastory - wlasciwie to grzal sie juz
od paru dni - co dziwne przy wylaczonym kompie
(przy wlaczonym chlodzil go wiatrak i bylo OK)
nie wiem co bylo tego przyczyna - czy wiek ??
czy zmiana napiecia z 220 na 230 (juz jest ??) ??
czy moze to ze nie mam zaekranowanego kompa ??

na razie kupilem niemal identyczny z wylacznikiem
sieciowym (z polecanych mi Codegenow zaden
nie mial, a wszystkie byly 50% drozsze) sprawdzilem
kompa czy czasem zasilacz nie zabral za soba
w zaswiaty jeszcze czegos (proc, plyta :-{ ale jest OK

w zwiazku z tym mam pytanie - czy i gdzie jest szansa
kupic jakis dobry zasilacz (koniecznie z wylacznikiem
sieciowym - ATX jak wiadomo jest ciagle "pod napieciem"
a ja potrzebuje czasem odlaczyc go od sieci)
no i moze jeszcze jakies propozycje firm ??
sklepy w okolicach Katowic mialy oprocz nonameow
jedynie te wspomniane Codegeny, czy moze
np. w Krakowie jest wiekszy wybor ???

ZOMO
jakby co to sprzet jest tez wiekowy, Celer 700, 2 dyski
DMA 30, DVD i CDRW, 3 PCI zajete + AGPx1
poprzedni zasilacz mial 235 W, obecny 300, moze wystarczy...