Re: Poziome linie na monitorze

Autor: Tomasz Nidecki (tonid_at_tonid.net)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 22:07:37 MET DST

"Jacek Maliszewski" <jm_at_mtl.pl> wrote in news:ahcfm6$ic7$1_at_news.tpi.pl:

> Mam monitor Samsunga SyncMaster 700p plus (17") i swego czasu tj. 3
> lata temu dałem za niego kupe kasy 2.500 zł. Od miesiąca zauważyłem,
> że jak pracuje ponad 2-3 godz. to pojawiają się takie drożące poziome
> linie od czasu do czasu, cyklicznie. Czuję też, że się do tego
> niesamowicie grzeje z tyłu i zaczyna piszczeć. Ciekawi mnie co się
> stało, może kurz się zebrał i nie ma wentylacji. Ciekawe ile mnie
> wyniesie ew. naprawa...

Pare lat temu reperowalem swojego starego HP 21-calowego (rzech) u goscia,
z ktorym duzo gadalem nt. roznych firm i ich monitorow. Mowil, ze
SyncMastery sa bardzo dobre jakosciowo, ale totalnie wyzylowane (do
granic mozliwosci) dlatego po paru latach prawie zawsze cos pada...

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
tonid_at_tonid.net http://tonid.net http://endemic.org