Poziome linie na monitorze

Autor: Jacek Maliszewski (jm_at_mtl.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 20:43:31 MET DST

Mam monitor Samsunga SyncMaster 700p plus (17") i swego czasu tj. 3 lata
temu dałem za niego kupe kasy 2.500 zł. Od miesiąca zauważyłem, że jak
pracuje ponad 2-3 godz. to pojawiają się takie drożące poziome linie od
czasu do czasu, cyklicznie. Czuję też, że się do tego niesamowicie grzeje z
tyłu i zaczyna piszczeć. Ciekawi mnie co się stało, może kurz się zebrał i
nie ma wentylacji. Ciekawe ile mnie wyniesie ew. naprawa...

--
Pozdrawiam,
Jacek Maliszewski