karta sieciowa szwankuje???

Autor: Andore Jr (andore_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 20:17:35 MET DST

Spotkał mnie dziś dziwny problem - zainstalowałem na nowym sprzęcie win98SE,
skonfigurowałem sieć i ustawienia internetu, ale niestety...:
komputer jest widoczny w sieci lokalnej (sprawdzałem, można do niego
przesyłać pliki), ale nie łączy się z internetem... sterowniki od karty
sieciowej przeinstalowałem już 3 razy, wykluczam też błędne ustawienia, albo
nie działające wyjście z serwera, bo na tym kompie, przy którym właśnie
siedzę, wszystko jest dokładnie tak samo skonfigurowane i działa bez
zarzutu.
Co może byc przyczyną takiej sytuacji ( przychodzi mi do głowy tylko
uszkodzenie karty sieciowej)
Pomóżcie! (dzięki z góry i przepraszam, jeśli to NTG)

--
Pozdrawiam!
   ---Andore--Jr---