Re: karta sieciowa szwankuje???

Autor: robert slawinski (robert_at_toutfait.com)
Data: Fri 26 Jul 2002 - 05:32:42 MET DST

On Sat, 20 Jul 2002 20:17:35 +0200, "Andore Jr" <andore_at_wp.pl> wrote:

>Spotkał mnie dziś dziwny problem - zainstalowałem na nowym sprzęcie win98SE,
>skonfigurowałem sieć i ustawienia internetu, ale niestety...:
>komputer jest widoczny w sieci lokalnej (sprawdzałem, można do niego
>przesyłać pliki), ale nie łączy się z internetem... sterowniki od karty
>sieciowej przeinstalowałem już 3 razy, wykluczam też błędne ustawienia, albo
>nie działające wyjście z serwera, bo na tym kompie, przy którym właśnie
>siedzę, wszystko jest dokładnie tak samo skonfigurowane i działa bez
>zarzutu.
> [...]

i rozwiazales to? bo mi sie wlasnie tez to przydazylo. dwie karty
INTEL i 3COM zachowuja sie dokladnie tak jak wyzej opisales
(oczywiscie karty sa 100% sprawne), a drewniany D-LINK chodzi bez
zadnego problemu. oczywiscie wszystkie cyferki w konfiguracji
dokladnie takie same.
ktos ma jakis pomysl?
<rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.