Re: czy wymienić na durona?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sat 20 Jul 2002 - 12:23:06 MET DST

Witold Wladyslaw Wojciech Wilk wrote:
> to Ty cichego kompa bez wiatrakow z dyskiem na gabach nie slyszales
> :) ja mojego nie slysze jak mam otwarte okno :) WOGOLE.

ja swojego w ogóle w dzien nie slysze. Gorzej w nocy - niestety,
zaglusza cykanie zegarka (kwarcowego ;) wiec musze go wylaczac.
Najbardziej slychac wentylator tloczacy powietrze do obudowy (przez
filtr), a jego raczej nie zlikwiduje. Bede kombinowac - kupilem juz
Sunona PTS3-6OC, jest faktycznie cichutki :>>

B.