Re: moze to dziwne

Autor: Piotrek (kick_me_at_o2.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 15:35:22 MET DST

Witam

Użytkownik "Grafa" <grafika_at_omeko.pl> napisał w wiadomości
> Moim skromnym zdaniem ECS to jedne ze stabilniejszych plyt glownych u mnie
> dziala taki K7S5A z Duronem 600 i jest to jeden z najbardziej stabilnych
> komputerow jakie mialem. Uzywam go do projektowania stronek, nadruków
COREL
> 8 (na 9 mnie na razie nie stac), DIVX, czasami zagram w jakas gre, wydaje
mi
> sie ze to tylko kwestia konfiguracji no i oczywiscie dbalosc o sprzet.

Malo mam do czynienia z plytami ale duzo o nich czytam, np na benchmark.pl,
pc.com.pl.
I z tego co zauwazylem plyty ecs K7S5A oraz (chyba) VIAKT266A to chyba
najlebsze plyty tej firmy. Znaczy to, ze kolejne plyty mogo byc rownie
dobre.

Uzywam K7S5AL. Plytka ma kilka drobnych wad, min: zbyt wysoko umieszczone
zasilanie, nienajlepsze umieszczenie procesora, kilka kondensatorkow nie
najlepiej rozmieszczonych, mozna na nie przymknac oko, bo raczej nie sa zbyt
istotne.
Bardziej rzucajace sie w oczy dla wymagajacego uzytkownika to: zbyt duza
powierzchnia plyty, moga pojawic sie problemy z wcisnieciem w obudowe
kieszeni, raczej slabe mozliwosci przetakowania z biosu.
Plyta jest doskonala dla malo wymagajacych uzytkownikow, w dodatku tania i
calkiem wydajna, goraco polecam. Mam u siebie AthlonXP 1800+ i jestem
zadowolony. Kupilbym lepsza plytka, ale brak kasy :((

Jak tak dalej bedzie, ecs zacznie cieszyc sie coraz wieksza popularnoscia,
tzn beda dobre pyty za 250 do 350 zl, plus tanie i wydajne procki amd i
mozna miec calkiem dobry i tani zestawik.

Pozdrowiska
Piotrek