Re: Aktualne modele hdd IBM - Wasze opinie

Autor: Silvio Manuel (silvio_manuel_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 15:12:30 MET DST

> z tego co pamietam to 2 serie DTLA i Vancouver (moze pominalem jedna) i
do
> czasow seri DTLA, dyski IBM byly uwazane za jedne z najtrwalszych i
> najlepszych. Popraw mnie. Jakie jeszcze serie IBMa byly tak padliwe.
> Pozdr Yablon

Owszem. Wcześniejsze IBMy (mniej więcej sprzed 1,5 roku) to dobre dyski.
Jednak zmuszony byłem zmienić o nich zdanie. Najwięcej u mnie IBMów padło
węgierskiego pochodzenia (po prostu wszystkie). Ale ostatnio wracają te z
Filipin z klasycznymi objawami stukania głowicy. To złe dyski. Moi kumple w
innych serwisach mają to samo.

pzdr