Re: palenie zasilaczy :( i klient

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 14:41:51 MET DST

Użytkownik "mariusz" <toudikk_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Wiem troche ntg ale moze ktos ma pomysl jak przekonac klienta do zmiany
> grafiki lub zasilacza ???

Sprzęt o którym piszesz powinien bez boolu pracować na zasilaczu 300 W pod
warunkiem, że to dobry zasilacz. Ja posiadam w domu zasilacz klasy
średniej - Codegen 300W i obsługuje o wiele więcej urządzeń, niż piszesz.
Nie miałem z nim żadnych problemów. Więc jeśli zasilacz, o którym mowa pali
się notorycznie, to może warto zastosować zasilacz innej firmy, albo
poszukać "dziury w całym", czyli w jego energetyce - tzn. udowodnić
gościowi, że przyczyną palenia zasilacza jest kiepska instalacja w jego
chacie.

A jak nie poskutkuje, to w łeb i do piachu!

Pozdrawiam,
Sniper