Instalacja nagrywarki...

Autor: VUQ (vuq_at_poczta.fm)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 14:49:00 MET DST

WItam.

Kupilem wczoraj nagrywarke teac W-540e. (x40). Jest ona podlaczona pod
secondary IDE jako master. Pod prymary IDE jest podlaczony HDD, jako master
i cd-rom LG, jako slave. Po odpaleniu kompa, zarowno WIN2000, jak i
wszystkie inne programy uruchamiaja sie i dzialaja potwornie wolno. Po
instalacji NERO 5590 pojawil mi sie Trzeci cd-rom w "moj komputer" (Nero
imagedrive2 scsi cdrom device) i wtedy juz calkiem sie zdezorientowalem. Czy
podlaczenie do IDE jest prawidlowe? Jaka jest prziczyna wolnego dzialania
kompa? Reinstal Win? Jak poustawiac prawidlowo NERO? Moze ustawienia BIOSA?
(PIII800.ASUS CUV4x-e,256Ram,Win2000)
To troche NTG, ale nie wiem gdzie napisac w tej sprawie.
Wszystkim dzieki. pozdr.

VUQ