projektor

Autor: a_walerczak (a_walerczak_at_tlen.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 14:20:17 MET DST

witam

nie wiem czy na dobra grupe trafilem, ale jezeli nie to nie badzcie zli
tylko
podpowidzcie na jakiej grupie moge zadac to pytanie.

mam projektor PANASONIC PT-LC75E XGA 1200 ANSI Im. jak podlaczyc go do kompa
i czym go podlaczyc. Wszystkie wejscia z tylu ma zenskie, takze przejscie
karta graficzna -> projektor odpada na kablu standardowym.
Podobno powinien byc od producenta dolozoby kabel, ktory bedzie wlasnie
szedl od karty graf. -> do projektora.

jak to powinno wygladac, i czy jak go podlacze kablem do karty grafiki to
bedzie mi dzialal jak monitor

dzieki pozdrawiam