ViPowER i LiteOn

Autor: Tadek (tadzik47_at_bez.spamu.wp.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 14:22:17 MET DST

Hej.
Kupiłem sobie wypalarkę LiteOn i takie cudo o nazwie ViPowER VP6028 czyli
zewnętrzna obudowa do wewnętrznego napędu CD z wyjściem USB. Windows98SE
widzi mi urządzenie USB (ViPowER USB2IDE BulkOnly Storage), widzi mi
kontroler IDE (ViPowER USBIDE BULK Storage Adapter) a nie widzi mi
najważniejszego ;) czyli wypalarki. Nie wiem co z tym zrobić... Gość co mi
to składał twierdzi, że działa bo wypalał po złożeniu. Macie pomysły? Aha...
Power mam włączony. :)