Re: chlodzenie dysku ?

Autor: Wojtek Wojtiki (wojtekUSUNTO_at_interecho.com)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 06:04:41 MET DST

"Moomin" <mum19_at_polbox.com> wrote

> Chodzi ci o kieszeń, czy faktycznie są sanki (tzn. dwa kawałki blachy
> umożliwiające zamontowanie urządzenia 3.25 w slocie 5.25 bez możliwości
> wyjmowania go) z wentylatorami ??

szkoda ze nie mam opakowania - podal bym CI link do strony producenta .
wyglada to tak ze w przedniej sciance jest plastik w ktorym sa poziome
otowory - za nim siatka
ktora zatrzymuje kurz , za nia 2 wentylatory . Dysk montuje sie w sanki
calosc siedzi sztywno w komputerze.
Istnieja modele z jednym , 2ma wentylami roznej wielkosci umieszczonymi
poziomo lub pionowo .
Wreszcie sa modele skladajace sie z radiatora+wentylator poziomy do
montowania w slotach 3,5"

>No i jeśli chodzi o to pierwsze, to
> czy każda kieszeń ata100 nadaje sie na dysk 7200obr ??

kazda na pewno nie - na opakowaniu kieszeni masz taki wykresik temperatura
dysku w zaleznosci od czasu pracy dysku .