Re: Dwoch graczy na jednej klawiaturze...

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 18:28:38 MET DST

Uzytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> napisal w wiadomosci

> Od klawiatury. Nie wiem dokladnie na czym problem polega (elektronik ze
> mnie zaden i uklady z trudem od pajakow odrozniam ;) ), ale ogolnie zasada
> jest taka, ze starsze i bardziej "firmowe" klawiatury radza sobie z tym
> bezproblemowo, nowoczesne no-name'y zas wcale (zapewne oszczednosc na
> podzespolach). Z nowych klawiatur tego problemu nie maja np. modele
> KWD-855 (rozprowadzane przez Optimusa) i niektore modele Compaqa. Coz,
> zostaje potestowac.

Dokladnie. Mam w domu klawiature Optimusa (ta 'maszynistki' z 'klikiem').
Bez problemu radzila sobie z grami. Gdy kilka lat temu zmienilem na SAMSUNGa - pojawily
sie problemy.
Zwiazane jest to miedzy innymi z buforem klawiatury.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl