Re: plyta pod xp 1700+ dylemat

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 16:33:40 MET DST

Użytkownik "Pink" <pink25_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Mam pierwszą. Jest git. Mam Athlona 1,8. Komp silnie obciążony- edycja

> video.

Podobnie jak u mnie. Jedyna różnica, że używam go również do kompresji MP3.
Rewela.

> Jeszcze nie przetestowałem zachowania sie RAIDu.

Działa bez zarzutu. Może minimalnie zbyt długo wykrywa dyski. I jeden mały
szkopuł: miałem problem pod Linuxem - okazało się, że jądro linuxa, które
miałem jeszcze nie obsługiwało takiego cudu techniki.

Pozdrawiam,

Sniper