Re: plyta pod xp 1700+ dylemat

Autor: Pink (pink25_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 11:40:07 MET DST

> 100 zl roznicy na rzecz tej drugiej, zastanawiam sie
> wlasnie nad kupnem i to moj najwiekszy schodek
> teraz...moze ktos potrafilby mi pomoc
> z gory wdzieczny za podpowiedz.

Mam pierwszą. Jest git. Mam Athlona 1,8. Komp silnie obciążony- edycja
video.
Dałem 570 zł. Moje porównania przedzakupowe- literaturowe z Gigabajtem
wypadły na korzyść MSI.
Jeszcze nie przetestowałem zachowania sie RAIDu.
Chętnie też poczytam o wrażeniach innych uzytkowników co do tej płyty......

Poparz też na Asusa (ta z FireWire)- jest dobra tylko drozsza

pozdrawiam
Pink