Ile powinienem wyciągnąć w 3d mark 2001 SE

Autor: Bartek (bartekglowacki_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 16:34:06 MET DST

Witam
Moja konfiguracja jest następująca:
Duron 1.2
Soltek 75 DRV 5
256 DDR Elixir
Karta graf. Mint ATI 7000 64 MB tv-out
Modem: Hex 2
Baracuda IV 40 GB
DVD LG
Wentylator TITAN D5TB (chyba nie przekręciłem) wpięty na FAN1

Osiągnołem wynik 1130 - i wydaje mi się to troche przymało ale może tak ma
być, a jeśli coś nie tak to może jakieś sugestje i co może tak spowalniać
(podejrzewam że grafika - ale może się myle)
Dzięki za wszystkie wskazówki i sugestie
Pozdrawiam
Bartek