Re: pomocy-zgrywanie na cd

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 15:46:35 MET DST

"robert" <rob_sie_at_wp.pl> napisał(a):

>przy zgrywaniu materialu z kasety video wystepuje zjawisko gubienia
>klatek,mam durona 700, zgrywam w rozdzielczosci 384 na 288, brak
>synchronizacji obrazu i dzwieku,mam tuner zoltrix max, uzywam virtual duba,
>nie kompresuje w locie.
>Co robic? musze skopiowac ten material na plyte cdr w dobrej jakosci!!!

W polowce palu na d700 bez problemu powinienes zgrywac w divxie.
Wybierz divxa 3.11 (nie nowsze), low motion. Przy kasetach ten kodek
dawal mi najlepsze rezultaty. Jesli klatki gubia sie lawinowo, to pewnie
masz mocno zjechana kasete - w przypadku zaklocen kodek potrafi
zachowywac sie nieobliczalnie.
W tym przypadku pozostana Ci tylko eksperymenty na roznych ustawieniach.

Andy