Re: Pomocy: LG DVD+CD-RW GCC-4120 12/8/32/8

Autor: Tomasz Kaczmarek (tkaczmar74_at_go2.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 11:39:25 MET DST

Wlasciwie sam sobie odpowiedziales czy warto. Ja dodam ze swojej strony :
musisz trafic w LG na odpowiedni egzemplarz, zeby dzialal dlugo i poprawnie
i musisz trafic w TEAC na zly egzemplarz, zeby sie na nim zawiesc.

Pamietaj tez, ze nagrywarka sluzaca jednoczesnie jako DVD to sredni pomysl.
pzdr
tkaczmar

ps
sprzedaje ten sprzet i u mnie ilosc reklamacji LG:TEAC -> 80:20 (czyli na 10
reklamowanych nagrywarek 8 to LG 2 TEAC) . Plusem LG jest gwarancja
producenta, no ale chyba lepiej miec dobry sprzet niz miec go gdzie w latwy
sposob zareklamowac :))