Pomocy: LG DVD+CD-RW GCC-4120 12/8/32/8

Autor: Vetch (vetch_at_magot.pl.REMOVETHIS)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 08:52:09 MET DST

Witajcie !

Panowie (a może i Panie :-), pomóżcie w wyborze sprzętu.
Zastanawia mnie, czy warto kupić wymienione w temacie
combo.
Czy ktoś tego używa ?
Wogóle, jak jakościowo wypadają nagrywarki LG ?
Bo muszę powiedzieć, że kiedyś mocno się zawiodłem
na ich napędach CD...

Dodam jeszcze, że teraz używam nagrywarki TEAC 4/4/32.
Od 1,5 roku chodzi bez zarzutu i nie zepsuła nawet JEDNEJ
płytki, nie mówiąc o tym, że odczyt każdej płyty CD przebiega
idealnie.

Czy warto wymienić mojego TEAC'a na to combo LG ?

--
Pozdrawiam
---