Re: Jeszcze raz MINT ATI 8500LE (HIS) ...

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 11:05:39 MET DST

> Jakiś czas temu kupiłem sobie kartę ATI 8500LE Mint (HIS). Niestety tamta
> karta była porażką jeśli chodzi o jakość 2d , stabilność samego obrazu
> (falowanie , drganie i itd) jak i same wykonanie ...
> Tą kartę oddałem i czekałem na ciekawsze karty na chipie ATI ...

Taaaak, jeden z najdłuższych wątków na grupie: /// Kaszpir /// i jego MINT
:)))).
Niezapomniana historia ;)))

> Po około miesiącu zdecydowałem się jeszcze raz zaryzykować i ponownie
kupić
> kartę MINTA tym razem miałem pewność że karta jest inna niż poprzednio
jaką
> miałem.
Ryzykant z Ciebie :)

[...]
> PS. Jeszcze 1.5 mc temu byłem bardzo wkurzony na Minta i przyrzekłem że
> nigdy nie kupię już nic spod znaku Minta , ale cieszę się że jeszcze raz
> zaryzykowałem i że spotkała mnie miła niespodzianka :-)

No, fajnie, pozostaje pogratulować. Ale, potrafisz sobie wyobrazić, jak
wyglądałby Twój post, gdybyś znowu wdepnął ???? ;))

LUUUUUUUUUUUDZIEEEEEEEEEEEEEEEE!!! ZNOWU KUPIŁEM MINT !!! AUUUUUUUUUUUUUUUUU
!!!! /// Kaszpir ///
:DDD
pozdro...
sprocket