Re: ECS i ECS.

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 10:20:23 MET DST

> Użytkownik "Cooger" :
>
> Nieprawda!!!
> ECS na Via 133A (P6VAP )niczym nie rozni sie od np Abita VH6
> Podobnie z plytami opartymi na I815
Wyciąłeś znowu fragment o tym, że porównywałem Asusa i ECSa a nie Abita

> jedyna "roznica" to Abitowsie SoftMenu II /III
czyli jednak się różni..., dodatkowo Abit posiada lepszą kontrolę jakości
produktu, BTW nigdzie w moich postach nie podawałem Abita jako synonim
jakości - przejrzyj wątek

> ECS zawsze cos tam na plytce Cd dorzuci a do Abita oprocz sterow nic nie
> dadza
Prawie się zgodzę :)
> Plyty ECS sa standartowe _ nie ubogie ani nie wypasione ale podobne jak
> wiekszosc,
> wiec nie mozesz mowic ze przegrywa w wyposazeniu i mozliwosciach
jest tak jak mówię - dodatki w płytach MSI to np. D-Led, możliwości
podkręcania, dokładniejszy tuning np. pamięci (porównaj K7S6A i 745Ultra),
dodatkowe śledzie z USB, płyty z 6eścio kanałowym dźwiękiem itd....

> Jakosc ? czego ? Elementow ? Mowisz o "strzelajacych " kondensatorach w
> Abitach ? ;)

Nie mówię o Abitach, Abit to dla mnie klasa Soltek, choć właściciela Solteka
pewnie się obrażą...

> który
>
> co kupic uzywago w tym czasie ? TXa ?
choćby LXa

> Celek 466 na tamte czasy byl "THE BEST " tani i wydajny _ a co mialem
wybrac
> ? K6-2 450MHZ ? czy PII(za olbrzymie pieniadze)
Cel 400 i lepszą płytę
> Roznica w cenie miedzy BX a BX-cel (w zestawie )to okolo 380 zl _ i co
> mialem ludziom mowic ? dajcie o 380 zl wiecej bedziecie mieli to samo ?
> (przeciez to byly kompy dla ludzi ktorzy nie mieli nigdy stycznosci z
> kompem )
nie to samo nie to samo...
> Myslisz ze dla nich wydajnosc sie liczyla ? Do dzisiaj graja na tych
> kompach_(wymienili tylko TNT1 na MX400 dolozyli RAMu ) i bez problemu
graja
> np .......w CS

no waść przegiąłeś....

> Do CS kup sobie VooDoo (2000-3000) zaden np MX go nie pokona w tej grze _
> wiec tu grafa sie liczy bardziej
> polecam Ci artykul (18 kart graficznych na slabym CPU na
> http://www.benchmark.ceti.com.pl/)

znam ten test, znam CS-a Voodoo 2000 miałem - wydajność niższa niż MX (na
Athlonie 750)

> Nadal Cie nie moge przekonac ze tanszy zestaw nie oznacza gorszy mimo ze
> jego wydajnosc nie jest najwyzsza

Obiektywnie
> tak ?
>
> Stary ! Ty plac ile tylko chcesz ale nie mozesz mowic ze ludzie maja
kupowac
> to co jest wg Ciebie najlepsze i the best
> bo pewnie wtedy komp by kosztowal .........majatek ;) ( jaki byl pierwszy
> twoj komp i na jakich czesciach ? miales wszystko firmowe i
"extra-dopalone
> "?_a co masz teraz ?)
Pierwszy mój PeCet ? Oryginalny Hyundai z prosesorem 8086 - wiesz co to było
?
A pierwszy który składałem sobie sam ? Soyo HX + Cyrix 166 + 32MB EDO +
Tseng ET6000 + Quantum 2.5GB + monitor 15" Hyundai - kosztował ok. 50
milionów, to było w czasach kiedy Pentiuma MMX jeszcze nie było, Voodoo
dopiero było w zapowiedziach

> jaaasne _ tylko ze wszyscy mowia __nie kupuj ECS !!! (zgadzasz sie z nimi
?)
> bo ja nie _

ja mówię "nie polecaj ECS" bo się można nieźle naciąć, "nie wciskaj ECS" bo
może ktoś się zawieść na tej płycie, mówię "ECS to tanie płyta - nie miej
wymagań", "ECS to niska kontrola jakości" - nie dziw się że coś nie działa,
"ECS to ruletka - trafisz dobrze jest OK, trafisz źle to będziesz się
męczył" itd.

> Jezdze PuntoIIGO ! (czyli takim samochodowym ECSemi sobie go bardzo
> chwale ), spie w domciu i tez go sobie chwale mimo ze to M4 w bloku z
> widokiem na komin kopalni a nie jakas "wypasiona dacza" nad
Baltykiem(czyt.
> MSI lub Tekram ,Asus)
Fiat to raczej Soltek a nie ECS - mogłeś kupić taniej.... Poloneza, Lanosa i
kilka innych, a co do widoku na komin ... nie zazdroszczę
> KAzdemu wedlug jego potrzeb _jak to mowil Lenin ;)

tylko żeby ten który wybiera znał możliwości, a nie decydowała za niego
wszystkowiedząca wyrocznia....

--
Pozdrawiam,
Cooger