Re: ECS i ECS.

Autor: Blesso (blesso_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 19:28:09 MET DST

Użytkownik "Cooger" :
> jakikolwiek model to nie będzie to ECS przegrał :) w kategoriach
> wyposażenie, jakość, możliwości a wygra w kategorii cena :)

Nieprawda!!!
ECS na Via 133A (P6VAP )niczym nie rozni sie od np Abita VH6
Podobnie z plytami opartymi na I815
jedyna "roznica" to Abitowsie SoftMenu II /III
ECS zawsze cos tam na plytce Cd dorzuci a do Abita oprocz sterow nic nie
dadza
Plyty ECS sa standartowe _ nie ubogie ani nie wypasione ale podobne jak
wiekszosc,
 wiec nie mozesz mowic ze przegrywa w wyposazeniu i mozliwosciach
Jakosc ? czego ? Elementow ? Mowisz o "strzelajacych " kondensatorach w
Abitach ? ;)

> mogli kupić sprzęt tańszy, nawet używany - po co kupować celerona 466
który
> po zadławieniu tą płytą ma wydajność 400 ? I muli się straszliwie...

 co kupic uzywago w tym czasie ? TXa ?
Celek 466 na tamte czasy byl "THE BEST " tani i wydajny _ a co mialem wybrac
? K6-2 450MHZ ? czy PII(za olbrzymie pieniadze)
Roznica w cenie miedzy BX a BX-cel (w zestawie )to okolo 380 zl _ i co
mialem ludziom mowic ? dajcie o 380 zl wiecej bedziecie mieli to samo ?
(przeciez to byly kompy dla ludzi ktorzy nie mieli nigdy stycznosci z
kompem )
Myslisz ze dla nich wydajnosc sie liczyla ? Do dzisiaj graja na tych
kompach_(wymienili tylko TNT1 na MX400 dolozyli RAMu ) i bez problemu graja
np .......w CS

> min. to 800x600, potem rzuć kilka dymnych granatów, wpuść kilku
> strzelających przeciwników i pobiegaj w tym dymie :)

Do CS kup sobie VooDoo (2000-3000) zaden np MX go nie pokona w tej grze _
wiec tu grafa sie liczy bardziej
polecam Ci artykul (18 kart graficznych na slabym CPU na
http://www.benchmark.ceti.com.pl/)

Nadal Cie nie moge przekonac ze tanszy zestaw nie oznacza gorszy mimo ze
jego wydajnosc nie jest najwyzsza

> A czy ja zapłacę za 2s 100pln więcej ? Toż to moja sprawa :) BTW te ich
> testy jakieś dziwne są :) I mały zakres tematyczny obejmują.

Stary ! Ty plac ile tylko chcesz ale nie mozesz mowic ze ludzie maja kupowac
to co jest wg Ciebie najlepsze i the best
bo pewnie wtedy komp by kosztowal .........majatek ;) ( jaki byl pierwszy
twoj komp i na jakich czesciach ? miales wszystko firmowe i "extra-dopalone
"?_a co masz teraz ?)

> ja nie polecem producentów - polecam konkretne konstrukcje
jaaasne _ tylko ze wszyscy mowia __nie kupuj ECS !!! (zgadzasz sie z nimi ?)
bo ja nie _

> I jeździsz zdezelowanym maluchem i śpisz pod mostem ;) ?
 Jezdze PuntoIIGO ! (czyli takim samochodowym ECSemi sobie go bardzo
chwale ), spie w domciu i tez go sobie chwale mimo ze to M4 w bloku z
widokiem na komin kopalni a nie jakas "wypasiona dacza" nad Baltykiem(czyt.
MSI lub Tekram ,Asus)
KAzdemu wedlug jego potrzeb _jak to mowil Lenin ;)

i ja tez pozdrawiam
Blesso