Re: LCD a jakosc grafiki

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 09:48:42 MET DST

> Bede mial juz niedlugo LCD i zastanawiam sie jaka karte kupic ATI RADEON
> 8500 czy GF 4 Ti 4200.Zawsze slyszalem ze Radeon ma swietna jakosc obrazu
> ale powstaje pytanie-czy zauwaze jakas roznice na monitorze LCD ze zlaczem
> DVI i karta DVI-czyli wszystko cyfrowo obrobione.Warto kupic wiec GF 4 z
> DVI np Leadteka czy tez BEDA roznice w jakosci obrazu w poropwnaniu z
> Radeonem .Chodzi mi o ostrosc i soczystosc kolorow-do tej pory mam Matroxa
> G200 i Ci ktorzy widzieli jaki obraz w 2D on generuje to wiedza o co mi
> chodzi-nie chce miec teraz po prostu gorszego obrazu:)))

Jeśli masz odpowiednio wysokie wymagania co do jakości obrazu, to choćbyś
nie wiem jaką kartę gfx kupił, obraz z dzisiejszych paneli LCD rozczaruje
cię.
LCD-ki rozwijają się dość szybko i w dobrym kierunku, jednak zanim pozbędą
się swoich ograniczeń, upłynie jeszcze trochę wody w Huang-Ho :-)

Arkhan.