Problem ze stara drukarka

Autor: Grzegorz Buczma (grzegorz.buczma.fuckspam_at_lama.org.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 09:48:42 MET DST

Witam

Mam stara iglowa drukarke Panasonic KX-P1150.
Musze ustawic dlugosc papieru na 6 cali. Do drukarki jest dolaczony program
dos'wy w ktorym ustawia sie rozne dlugosci, jednak tam najmniejsza do wyboru
to 8 cali. Wiem ze mozna ustawic w tej durkarce dlugosc na 6.
Mam tez dokument "Command reference, EPSON Mode Commands" i znalazlem tam
taki fragment:

"<PAGE LENGTH (INCHES)>
Sets page length in inches.

 Name: ESC C 0 n (n = 1 to 22)DEC
 Dec.: 27 67 0 n
 Hex.: 1B 43 00 n

 Comments:
 *Upon receipt of ESC+C+0+n, the present line position becomes
  the top of form position.
 *ESC+C+0+n releases the VT,VFU and skip perforation settings.
 *The page length does not change even if the paper feed amount
  is changed.
 *The terms "form" and "page" are interchangeable."

Zadnych dodatkowych wyjasnien jak przekazac ta funckje do drukarki.
Domyslam sie zeby zaprogramowac drukarke do oblsugi papieru o dlugosci 6
cali musze przekazac jej wartosci hex: 1B 43 00 6
Tylko jak to zrobic? Przy pomocy assemblera? Moze da sie to wykonac
programem debug?
Moze ktos sie orientuje w temacie? Dzieki za wszelkie wskazowki.

Pozdrawiam
Grzegorz