plyta MSI Sis745Ultra - komp chce mi jakies dziwne urzadzenia instalowac

Autor: Zalek (ltk_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Jul 2002 - 09:13:54 MET DST

Wiecie, calkiem fajan plyta MSI SiS 745Ultra, na niej taki starusienki
Duron800. Ale jednego w niej nie potrafie za cholere zrozumiec. Praktycznie
przy kazdym uruchamianiu kompa, komputer uparcie probuje zmusic mnie, bym
podal mu sterowniki do dwoch nastepujacych urzadzen:
1. PCI Input Controller
2. Nieznane urzadzenie (tak wlasnie sie to nazywa)
Jestem w sumie laikeim, jesli chodzi o te sprawy. No ale przypadkiem wpadlem
na to, ze ten PCI Input Controler moze miec cos wspolnego z portami USB,
jakie u siebie mam. No wiec doslownie przed chwila zainstalowalem to
badziewie jako "Standardowy Uniwersalny Kontroler Hosta typu PCI to USB" i
sie wiecej gadzina nie odzywa (kilka razy uruchamialem juz kompa).
Gorzej z tym drugim Nieznanym Urzadzeniem. Probowalem to montowac jako
Glowny Koncentrator USB (zreszta komp sam zaproponowal takie rozwiazanie, po
tym jak zainstalowalem to pierwsze urzadzonko), albo jako Ogolny
Koncentrator USB. Ale zawsze po uruchomineiu kompa, nadal wyrzuca komunikat,
ze jest nieznane urzadzenie i trzeba do niego podac mu sterowniki. A jak
zainstaluje go jako Glowny Koncentrator, to pozniej komp instaluje mi to
jeszcze raz i mam dwa (jedno z zoltym wykrzyknikiem).
Prosze o jaks rade, o co z tym chodzi. Wkurza mnie to, ze cos, co jest
zintegrowane z plyta (no bo w koncu to "nie moje" urzadzenia) nie moze sie
samo zainstalowac (choc pewnie to bardziej wina OS).
Wie ktos, w czym problem (oczywiscie oprocz mojej niewiedzy)?

pzdr
Zalek