Re: Pytanie Podłaczenie HUB z Switch

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 20:46:18 MET DST

Użytkownik <rk.rafi_at_poczta.gazeta.pl> wyplodzil(-a):

> Mam tytanie jak podłączyć HUB z Switch. Ma ktoś schemat jak zacisnąć
> wtyczki, i w którym urządzeniu podłączyć wtyczkę do Uplink.

Uplink to najczęściej pierwszy port.
Podłączasz w zależności od opisu (zobacz, co jest napisane nad gniazdem).
Najczęściej łączysz po prostu według standardu (aby zgadzały się po obu
stronach elektrycznie żyły), czasem należy końcówkę zacisnąć z odwrotną
kolejnością żył).
Zmykaj na pl.comp.networking ;->

> Proszę pisać na prv.

A czemu, jeżeli to jest _grupa dyskusyjna_ ?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl