Re: modernizacja

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 20:34:17 MET DST

Użytkownik <nevio_at_go2.pl> wyplodzil(-a):

> Mam zamiar kupic dysk nowy dysk twardy, ale mam kompa z '98 roku.
> Zeby miec obsluge ATA100 musze kupic takowy kontroler - to wiem, ale
> czy rozwiaze on tez problem mojego starego biosu, ktory zapewne nie
> obsluguje duzych dyskow???
> A moze wystarczy aktualizacja biosu?

BIOS przekazuje sterowanie bios'om innych urządzeń.
Co z tego wynika ?!?
BIOS komutera nie ma nawet pojęcia, co za dysk masz podłączony - wszystko
zależy od bios'u kontrolera.
Jak kupisz nowy kontroler - podczas boot'owania będziesz mógł 'wejść' do BIOS'u
karty ATA100 i tam dokonywać zmian.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl