Re: Napiecie Athlona XP 1800+a przegrzewanie sie

Autor: Andrzej Bronisz (abronisz_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 22:13:10 MET DST

Użytkownik "sprocket":

> IMHO VCore masz prawidłowe. Ale temperatura nieciekawa...

Wlasnie. Dochodzi teraz, jesli roie cos na kompie do 68 stopni. W grach
pewnie do 75-77. I mam tak jak ty wiatrak z tylu budy. Komp stoiwe wnece
jednak i malo w sumie ma miejsca, moze to jest problemem. Chociaz jak stal
na biurku bez bocznych scianek to i tak mial 55 stopni. Juz qwa nie wiem co
robic. A procka nie chcialbym usmazyc.

> W środu jest dość ciasno : Radek 8500, tuner, SB Audigy, DVD, CDRW, 2x HDD
> 7200. I chyba tak powinno być...

Ja mam MSI GF4 Ti4200, tuner tv, SB Live, DVD, CD-RW, HDD IBM DTLA. Dysk sie
grzeje jak cholera, ale to aqrat norma.

AndyB