Re: modernizacja komputera a winXP

Autor: slonpn (slonpn_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 16:33:57 MET DST

> chodzi mi o to że winXP identyfikuje jakoś komputer na podstawie sprzętu w
> celu zabezpieczenia danych na HDD (mam partycje FAT32 i NTFS)- jeśli tak
> jakie składniki komputera mają na to wpływ?

Ja nie zaobserwowalem zadnych dziwow. Inna sprawa to licencja...

> konkretnie chcę wymienić płytę gł. i procesor (z celerona na durona :-),
> dołożyć lub wymienić kość pamięci (DIMM) i może też kartę grafiki (z
> GeForce2MX200 32MB na ???)

Procek, ram - no problem
Grafa - if invidia->invidia_inna luzik else reinstalka raczej niezbedna (
chociazby www.frazpc.pl - news z 16.VII "NVIDIA gotowa na KYRO 2 SE ???")
plyta - hmmm. tu moga byc problemy. Kiedys probowalem(i440BX->i815EP) i XP
sie podniusl, ale i tak
dopiero reinstalka dodala komputerowi werwy i sprawnosci . Co dopiero
(najprawdopodobniej) Intel->VIA
Ale moze sie myle i nowy windows zaskakuje na tym polu... e tam, nieee...

Piotr