modernizacja komputera a winXP

Autor: mikuch (m_i_k_u_c_h_at_poczta.onet.pl.nospam)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 23:07:02 MET DST

Cze

czy to prawda że wymiana komponentów komputera z zainstalowanym winXP może
się wiązać z tym że po wymianie sprzętu winXP nie wystartuje lub pojawią się
kłopoty z użytkowaniem systemu (nie mówię oczywiście o wymianie HDD z
zainstalowanym systemem, nie mam też na myśli problemów ze sterownikami)

chodzi mi o to że winXP identyfikuje jakoś komputer na podstawie sprzętu w
celu zabezpieczenia danych na HDD (mam partycje FAT32 i NTFS)- jeśli tak to
jakie składniki komputera mają na to wpływ?

konkretnie chcę wymienić płytę gł. i procesor (z celerona na durona :-),
dołożyć lub wymienić kość pamięci (DIMM) i może też kartę grafiki (z
GeForce2MX200 32MB na ???)

z góry dzięki za pomoc

--
mikuch