Re: ECS i ECS.

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 15:50:41 MET DST

> wlasnie sobie obejrzalem te stronke i co widze :
> "Podczas testów nie zanotowałem praktycznie żadnych problemów. System
> pracował stabilnie, płynnie bez ociągania "
> "Jednym słowem ECS kontynuuje swoją taktykę produkcji płyt
niskobudżetowych,
> dla niewymagającego użytkownika, którym jednak nie można odmówić
wydajności"
> "A SiS-owi, cóż wypada życzyć powodzenia, dobra robota panowie, byleby tak
> dalej !!!
> testy ?
> wg mnie wykazuja dobra normalnosc i sa takie jakie powinny byc (za ta cene
> [...]

To był jeden z pierwszych egzemplarzy (bodajże nawet jeden z pierwszych w
Polsce), potem jakość stanowczo spadła i zaczęły się problemy. Może tylko
dodam cytaty z tego testu:
"OK jak widać nie jest to zbyt rewelacyjna płyta dla Durona, na VIA KT133A
wypada on znacznie lepiej", później napisałem jeszcze, że z Athlonem jest OK
:)
oraz:
"Ja osobiście czekam, aż któryś z pierwszoligowych producentów wyprodukuje
płytę opartą na nowym chipie SiS-a."

--
Pozdrawiam,
Cooger