Re: ECS i ECS.

Autor: Blesso (blesso_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 17:46:19 MET DST

Użytkownik "Cooger" <squadaq_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> zapomniałem wkleić linka :
> http://www.compass.poznan.pl/testy/k7s5a/index.html
> Cooger
_______________________________________
wlasnie sobie obejrzalem te stronke i co widze :
"Podczas testów nie zanotowałem praktycznie żadnych problemów. System
pracował stabilnie, płynnie bez ociągania "
"Jednym słowem ECS kontynuuje swoją taktykę produkcji płyt niskobudżetowych,
dla niewymagającego użytkownika, którym jednak nie można odmówić wydajności"
"A SiS-owi, cóż wypada życzyć powodzenia, dobra robota panowie, byleby tak
dalej !!!
testy ?
wg mnie wykazuja dobra normalnosc i sa takie jakie powinny byc (za ta cene i
jak na czas w ktorym powstal SIS735)
Blesso