Re: Upgr. compa III wersja ostatecznie ostateczna (mam nadzieje :))

Autor: Zalek (ltk_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 15:43:08 MET DST

Dzieki wszytskim za porady. W sumie z kazdej cos skorzystalem i
skompilowalem tyo wszystko na swoje mozliwosci ;)
Ostatecznie poszla plyta MSI SiS 745Ultra oraz D800 i 256DDR i jestem
ogolnie zadowolony, gdyby nie fakt, ze przez 2 dni walczylem z kompem (w
koncu sie okazalo, ze to bylka kosc pamieci). Jak bym sie troche bardziej
znal, to juz po pierwszym objaiwe (bylo w "Ratunku, ja juz nie moge")
typowalbym pamiec. A tak musialem kilka razy instalowac na nowo Winde i
dopiero jak sie poddalem, to na grupie dali znac, ze to pamiec. I
faktycznie.
Mam jeszcze drobne problemy z grafika - na stronach internetowych, zamiast
niektorych obrazkow (czasami jakichs elementow tla), mam takie rozmazane
cos. I nie wiem, czy to karta graficzna (ze starego sprzetu), czy moze modem
albo cus. bede sprawdzal, to sie moze dowiem

pzdr
Zalek