Re: Upgr. compa III wersja ostatecznie ostateczna (mam nadzieje :))

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 13 Jul 2002 - 13:26:20 MET DST

On Thu, 11 Jul 2002 21:18:51 +0200, Witold Wladyslaw Wojciech Wilk
<maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl> wrote:

>potem pci wyjdzie z mody, ewentualnie bedzie nowy typ ramu. ale moze
>niekoniecznie bedzie on to chcial kupic, tylko zostania przy tym co moze
>wlozyc w dobra plyte niz sie martwic jak tu wlozyc w 3 pci 5 kart
>rozszerzen. ja teraz jade na msi bx master. to jest jak dla mnie dosc duza
>sila, nie mam bardzo duzych ilosci magendo, kolega zalek pewnie tez nie.
>wiec po co zamykac sobie droge.
Mialem na mysli cos innego. Zalek napalil sie na KT333 lub podobny
chipset. Bez sensu zaplaci wiecej a i tak nie pomoze mu to przy wejsci
serial ATA czy jakiegos innego standardu. Sparwa wyglada tym slabiej,
ze Athlon i tak srednio sobie radzi z wykorzystaniem szybszych pamieci
- wiec po co jeszcze wiecej.
Oczywiscie odradzam popadanie w skrajnosc i kupowanie najtanszego
szmelcu.

>kupic jeden dobry sprzet, ktroy do tego 2010-2015 styknei ;)
Nie styknie juz niedlugo wszyscy beda kupowac Hemmery i trz bedzie
plyte zmienic ;-P

Tak zupelnie serio to uwazam, ze nie ma sensu kupowac plyty "na zbyt
dlugo", rownoczesnie tez wymienianie jej z ukazaniem sie kolejnego
nowego chipsetu tez jest bez sensu - najlepiej jest znalezc jakis
zlotu srodek miedzy wydana kasa a pozniejsz frustracja z powodu zbyt
wolnego sprzetu (nie kazdemu wystarczylby dzis jakis celeron 400 ;-)

Pozdrawiam
GLide

--
Glide