Re: Adres CDDB

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 10:08:50 MET DST

Użytkownik <MuzaX_at_wp.pl> wyplodzil(-a):

> Mam od jakiegoś czasu programik AudioGrabber 1,80 Full Version.
> Problem jest taki, że adres serwera CDDB nie jest prawidłowy ani nie
> można go zmienić. Namierzyłem pewien adresik freeCDDB (
> ftp://ftp.plig.net/pub/freedb/ ), ale przy próbie instalacji za
> pomocą Windows Database Updater z tego samego katalogu zapycha mi się
> kompletnie katalog Temp, więc nici z tego. Moje pytanie: czy
> trzeba ten CDDB instalować na twardziela czy wystarczy w jakiś sposób
> podać adres jednego z serwerów cddb?

[NTG - no NTG motyla noga ...]

Wrzuć Cdex i problemy się skończą (wpisz maila w settings jakiegoś, bo Cię nie wpuści).
btw - ostatnio rippowałem 'placową' wersję płytki George'a Michael'a. Tam były
dodatkowe 'bonusowe' kawałki. Rozpoznał wszystko na płytce dobrze, do tego
podał opis płytki "Polish HB"

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus_at_irc.pl