Adres CDDB

Autor: Muza (MuzaX_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 09:43:08 MET DST

Mam od jakiegoś czasu programik AudioGrabber 1,80 Full Version. Problem jest
taki, że adres serwera CDDB nie jest prawidłowy ani nie można go zmienić.
Namierzyłem pewien adresik freeCDDB ( ftp://ftp.plig.net/pub/freedb/ ), ale
przy próbie instalacji za pomocą Windows Database Updater z tego samego
katalogu zapycha mi się kompletnie katalog Temp, więc nici z tego.
    Moje pytanie: czy trzeba ten CDDB instalować na twardziela czy wystarczy
w jakiś sposób podać adres jednego z serwerów cddb?

--
Po zdrówka.