Re: Ratunku, ja juz nie moge z tym kompem

Autor: Zalek (ltk_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 09:03:16 MET DST

Dzieki wszystkim za pomoc. Juz prawie wszystko gra

Okazalo sie, ze po wymianie pamieci wszystko chodzi bardzo piknie -
poinstalowalem full softu i takich tam dupereli i zadnych problemow
(przynajmniej z tym). Zadnych niebieskich okienek i takich tam.
Jednakowoz, nie zniknely nastepujace objawy: nadal w OE98 mam takie dziwne
obrazki (tzn. zamiast obrazku, jakies cos rozmazane) oraz nadal na stronach
internetowych, zamiast niektorych obrazkow, mam podobne takie rozmazane cos
(zachowujace idealnie kontury tego obiektu). No i druga sprawa, ze jak sie
lacze swoim modemem Netsream56k, ktory ma na pokladzie Motortole SM56 Modem
(i to niezaleznie, czy robie to z TP SA, czy tez przez loklanego operatora -
TeleTon), to wciaz zrwya mi sie polaczenie z netem. I to po roznej dlugosci
trwania - czasami po 5 minutach, czasami po 2, 3.
Poza tym czasami przy IE wyskakuje mi (tak chyba ze 3 razy), ze program
wykonal nieprawidlowa operacje i zamyka mi okno przegladarki.
Sprobuje wymienic modem oraz karte grafiki. Zobaczymy, czy cos to pomoze.

Druga sprawa jest bardziej ogolna. I na tym obecnym i na poporzenim kompie
(gdzie byl inny modem), moje polaczenia z netem jest strasznie wolne.
Zwlaszcza jak porownamy z tym, co mam w pracy. A powolnosc ta widac
zwlaszcza podczas czytania grup dyskusyjnych - u mnie w pracy, jak klikne na
wiadomosc, to po okolo 1-2 sekund juz moge ja przecyztac. U mnie to potrafi
trwac nawet do 15 sekund. A zapewne wynika to czesciowo z tego, ze na dole
OE98 mam stale informacje, ze jest tryb offline (u mnie w pracy jest w tym
miejscu "polaczony"), Wic chyba musze gdzies cos pozmieniac, ale nie mam
zielonego pojecia, gdzie

pzdr
Zalek