Re: spalona plyta

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 02:49:18 MET DST

> no wslanie a gdzie mozna kupic zasilacz enlighta, unas?

w chwili obecnej "niestety" tylko z obudowa [chyba] - ale pamietam jak mieli
w 1 sklepie same zasilacze i obudowy (z zasilaczem) to roznica byla okolo
100 zl (brutto) - wiec moze warto razem z obudowa np EN-7237 (tylko ta
wersje z miejscem na wiatrak na tylnej sciance pod zasilaczem)

> widzialem zasilacz CODEGENa kupiony w Germani i nie wygladal on ani jak
ten
> lepszy ani ten gorszy, wiec chyba sa jeszcze inne

BTW rozmawialem kiedys z gosciem z Austrii i jak wspomnialem ze Codegen to
badziew to sie na mnie dziwnie patrzyl - dopiero potem dowiedzialem sie ze
pod ta marka na zachodzie sprzedawane sa calkiem porzadne zasilacze -
niestety nie u nas :-(

pozdrawiam