Re: spalona plyta

Autor: [_HEARTSHADE_] (heartshade_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Jul 2002 - 02:14:01 MET DST

> skoro miales zasilacz "enlajt" zamiast Enlighta to Twoje rownanie jest
> berdzo mozliwe - chyba nigdy nie miales w lapach prawdziwego Enlighta - bo
> ten jest nafaszerowany roznymi zabezpieczeniami - jak napiecie wykracza
> "poza" norme to zasilacz automatycznie sie wylacza i nie pali innych
> podzespolow w kompie...

Z tym paleniem to byl zart ofcors ,u mnie z ENLIGHTem byl problem z
podawaniem odpowiedniego napiecia...

> jak masz kase to plecam zakup Enlighta 300W pod PIV i rozkrecenie go -
> nastepnie porownaj zawartosc z typowym zasilaczem noname - Codegen (ten
> dostepny u nas) tez mozna do nich zaliczyc - ze wzgledu na jakosc
wykonania

no wslanie a gdzie mozna kupic zasilacz enlighta, unas?

> BTW najgorsze jak ktos sie naczyta glupot (i przeklaman) na "tomshardware"
> nie zweryfikuje ich z rzeczywistoscia tylko z uporem maniaka powtarza
> wyczytane bzdury

czy bzdury - koles na TOMKU - pisal tylko monolog o jakosci zasilaczy a ze
podal za przyklad E.....

> PS jak ktos chce sprawdzic ze zasilacz zasilaczowi nierowny to niech
looknie
> do podanych linkow i porowna wydajnosc 300W (opisy natezen dla
> poszczegolnych napiec)
> http://www.dealsonic.com/codpowsupamd.html
> http://www.fancycase.com/codegen.html
> w Polsce sprzedawane sa te z niebieska naklejka znamionowa - niestety
gorsze

widzialem zasilacz CODEGENa kupiony w Germani i nie wygladal on ani jak ten
lepszy ani ten gorszy, wiec chyba sa jeszcze inne

*** HEARTSHADE of X-PLOD labs
xpl0d_at_sympatico.ca******