Re: 45 C hdd

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 00:15:14 MET DST

Kosh wrote:

> Czlowieku skad masz takie rewelacje (u mnie pracuje na UDMA/33 czyli
> Ultra DMA-2) !!!!!
> Wszytkie obecnie dostepne na rynku dyski wspierają ten tryb transmisji
> (wsteczna zgodnosc - na tym polega idea tego interfejsu) ;-))

Skąd? Z supportu Maxtora!!!
Jesteś pewien, że dysk pracuje Ci na UDMA-2?
A nie przypadkiem pracuje na "Multi-word DMA 2"???

> Tak trudno sciagnac sobie dokumentacje ze strony producenta ;-)))

Dokumenty, dokumentami, a rzeczywistość, rzeczywistością ;-(((
  1) Nawet support mi napisał, że nie przewidziano pracy mojego
dysku w UDMA2 ;-(
  2) Dziwi mnie jeszcze jedna sprawa: wiem, że w PDFie pisze 5-55C°,
ale czemu przy tych 55C°C, SMART pisze:
Nearest prognosed T.E.C.: Feb-2004, Drive Temperature (Not Critical)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|