Re: PROBLEM Z DYSKIEM TWARDYM - POMOCY!

Autor: Tomek (tzawierucha_at_interia.pl)
Data: Tue 16 Jul 2002 - 11:22:13 MET DST

Proponuję zakupić taki sam z dobrą elektroniką lub podesłać
do firmy trudniącej sie odzyskiem danych albo naprawą twardzieli.
Tu już chyba nic nie zrobisz chyba że pomogą ci w/w sposoby.

Tomek

Użytkownik Jacek Kowalski <jaco007_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ah0o72$hqk$1_at_news.tpi.pl...